Thursday 23 May 2013

KEJOHANAN BADMINTON KRTDA KE-3. 17 Julai 2011



 

Pada 17 Julai 2011, bertempat di Dewan Dewan Taman Desa Melati, Putra Nilai telah berlangsung dengan jayanya Kejohanan Badminton KRT Desa Anggerik ke-3 dengan meriahnya. Dihadiri lebih 80 penghuni Desa Anggerik.

Sambutan kepada penganjuran kelihatan bertambah baik berbanding tahun-tahun lalu, khususnya peningkatan dalam penyertaan golongan remaja yang terdiri dari golongan tionghua. Sehinggakan pihak urusetia terpaksa mewujudkan pertandingan peringkat remaja, yang mana pada tahun 2010, hanya perlawanan pertunjukan remaja diadakan.Secara keseluruhannya, seramai 10 orang remaja berumur bawah 14 tahun mengambil dan bahagian, 32 peserta lelaki dan 6 peserta wanita telah mengambil bahagian. Manakala seramai 20 orang kanak-kanak mengambil bahagian dalam pertandingan mewarna.

Turut diadakan pada tahun ini, pertandingan teka bilangan bulu tangkis. En. Iskandar Bin Lokmanorhakim, muncul sebagai peneka yang tepat membawa pulang sebuah hamper. Turut diadakan cabutan bertuah yang menawarkan 5 buah hamper dan 8 buah mug ekslusif kejohanan.

Sekalung tahniah kepada semua peserta, penghuni yang turut mengambil bahagian dan memberi sokongan kepada program anjuran KRT Desa Anggerik. juga kepada Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Seremban, En Mohd Hakim di atas kesudian merasmikan Kejohanan Badminton Kali Ke-3 anjuran KRTDA. Penghargaan juga kepada semua urusetia yang bertungkus lumus menjayakan program ini. Juga tahniah kepada pemenang setiap kategori. Berjumpa lagi di masa yang akan datang! Terima Kasih

17 Julai 2011

No comments:

Post a Comment